Vårsånger på skolgården...

Min sista lediga dag den här veckan....
Startade med att kliva upp klockan sju och fixa iordning barnen som skulle till skolan. Såg till så att båda barnen var respektabelt klädda eftersom de skulle sjunga vårsånger för föräldrarna ute på skolgården.
Behöver jag säga att det knappt var några föräldrar där??????
Det var i stort sett samma liga som alltid står där på alla evenemang. Jaja....kanske är vi dom som har bäst jobb så vi kan anpassa det så vi kan gå dit. Jag vet inte....det är i alla fall lite märkligt att det för det mesta är samma gäng som står där.
Barnen blev i alla fall jätta glada för att mamma kom och tittade. =) Mormor var också där till deras stora glädje. =)

Nu har jag i alla fall röjt upp i köket och städat vårat sovrum...egentligen hade jag planerat att softa lite i solen idag...men den ser inte ut att tänka titta fram. Så jag får väl slita på som vanligt inne i huset då...det blir i alla fall aldrig klart. Men liiiite närmare ordning och reda lär jag ju komma i alla fall.

Igår kväll raggade jag och Madde ut i skogen för att kolla om vi kunde få syn på den där björnen som alla pratar om. Men inte en endaste liten glimt fick vi av honom. Vi såg i alla fall voxnan när den är som vackrast och jag tog några bilder som jag lägger in här. Ledsen för kvalitén...men det var en aningens för skumt ute för en mobilkamera kan jag säga. =)
 
Nej...nu ska jag göra ett ryck med tvätten igen. Har en som ska hängas och en som ska in från strecket.
 Har jäkligt ömma händer idag med efter krattningen igår kväll....men va tusan...lite svinn får man räkna med. =)

Ha en bra dag!!!










Undrar just vilken Elin som vart här innan oss och ristat in sitt namn på en sten?????


Kommentarer
Postat av: Smålänningen :-)

Wow.... Den översta bilden ser precis ut som en målning.... Kanonfina bilder.

2009-05-01 @ 23:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0