Julbonus!

Ojdå...då har det blivit ett litet juluppehåll på bloggen...hehe...antar att alla överlevde i alla fall. =P

På julaftonen jobbade jag först på förmiddagen.
När jag kom hem hoppade jag i duschen och sen startade vi lite fint med julmiddagen.
Det blev en lugn och mysig julmiddag och jag hann till och med se lite på Kalle Anka i år. Skoj!!!
Vi mumsade och åt till allas magar stog i fyra hörn. =)
Efter maten fick barnen sina julklappar som jag och Niclas hade köpt. Och julklapparna som pappa hade med sig.
Det tyckte de var super bra...och vi med. Då slapp ju vi släpa alla klapparna hem till Madde sen. =)

Vid sex-tiden åkte vi ner till Norrgår´n så barnen fick ge mormor sina julklappar och sedan begav vi oss till Madde dit Tomten skulle komma i år. =)
Efter att Tomten hade gått och det var dags för fikat så blev Madde dålig i magsjuka....behöver jag säga att deras hus tömdes på folk på fem sekunder då Madde behövde iväg för att kräkas. =P


Det här året hoppas jag för den delen att  jag blir årets anställda" på jobbet!
Jag har jobbat deladtur både igår och idag för att Madde är sjuk.
Hoppas på jäkligt fet lön plus en stor julbonus från chefen för att jag är så snäll och ställer upp!!!! =D

Jaja...nu ska jag lata mig lite innan det är dags att bege sig till jobbet igen. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0