Hästar hästar hästar...

God förmiddag! =)

Igår var barnen ner till Norrgårn så de fick rida lite på Mias hästar. Lyckan var gjord!!!
Fanny har länge pratat om att hon vill försöka rida men det har liksom inte funnits möjlighet. Särskilt då hon är allergisk mot hästar så hon kan inte hjälpa till att rykta dem och sånt.
Igår fixade jag och Mia hästarna och Fanny väntade utanför stallet. Det gick hur bra som helst. Hon blev inte ett dugg allergisk. Fast då bytte hon kläder med en gång och hoppade i duschen direkt hon kom hem.
Så nu är hon super glad och ska självklart få testa att rida fler gånger. Pontus testade att rida med och tyckte det var minst lika skoj.
Tusen tack Mia för att vi fick låna dina älsklingar! =)

Idag ska vi packa ihop och fixa iordning husvagnen inför helgen i Hårga.
Tanken är att jag ska hinna städa klart här hemma och tvätta upp de sista paltorna innan vi åker med. Är ju ändå skönt att komma hem och det ser okej ut här.

Nej...nu ska jag tugga i mig lite frukost.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Typiskt, varför blir det alltid så för.....

2009-07-30 @ 10:18:40
URL: http://baralillajag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0