Fotboll för hela slanten...

Jodu....du har man kvicknat till en sväng igen då.

Igår var det en lååååång dag.
Jag startade dagen redan klockan 04,30 på morgonen. Klev upp och knäppte igång ugnen för att baka brödet som jag köpte dagen innan. Hoppade in i duschen medan jag väntade på att ugnen skulle bli varm. Kastade in brödet i ugnen och hackade sedan en ost & skink sallad i morgonrocken. Packade kylväskorna och klädde på mig och sedan bar det av till Edsbyn.
Jag hade 18 grader i bilen och stereon på max för att hålla mig vaken....seg som tusan.
Efter ett par mil hoppade ett rådjur ut framför bilen och jag var hur pigg som helst sen kan jag säga...lite adrenalin var allt som behövdes för att få igång kroppen. =)
 Hämtade i alla fall upp barnen och Adam i Edsbyn och sen bar det av till Hudik.
Där blev det fotboll för hela slanten.Klockan halv tre på eftermiddagen satte vi oss i bilen igen för att påbörja bilresan hem. Mellanlandade i Bollnäs där vi mumsade middag på Max. Sån tur som barnen hade så kom det en kille och blåste upp en stor hoppborg precis när vi satt och åt. Så det fick bli några studs i den med innan vi åkte hem. =)
 Väl hemma i Loos slängde vi in handdukar i bilen och for direkt ner till Loos sjön och hoppade i...skönt som tusan även om det var lite kallt i vattnet. Nästan så det var skönt att det fick isa lite i kroppen efter en hel dag i hettan. =)

P.S Kul att du hittat hit Åsa...har du en blogg med kanske????? =)
                                                                                                                     D.S



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Marie! Jag har ingen blogg, men är med i Facebook. Hoppas ni får en trevlig semester. Jag håller bara tummarna för att solen stannar lääänge. Kram Åsa

2009-07-05 @ 00:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0