Matproblem...

Snacka om att jag hade fel!!!!!!!!!!!!!
Båda barnen somnade gott i tältet...Fanny kom in strax efter ett i natt för hon frös. Hon hade frågat Pontus om inte han skullefölja med också...men han sa att han tyckte det var skönt och sov vidare. ENSAM i tältet!!!!!! Det trodde jag aldrig...
Klockan 03,00 i natt så hade det krupit ner till +2 grader ute så då hämtade jag in en trött och lite kall Pontus. Hihi! Jaja...nu har dom tältat i alla fall!!! Och Pontus var skitstolt för att han sov där ute längst. =)

Själv vaknade jag med en alldeles tjock hals och 38 graders feber i morse. Men med den höga arbetsmoral man har så knallade man glatt iväg till jobbet i alla fall.
Kämpade på fram till jag slutade klockan två...kan ju erkänna att jag haft bättre arbetsdagar...men va tusan...jag överlevde i alla fall. =)
 Nu har barnen åkt till sin pappa och jag har sovit en timma....börjar känna mig lite mer "normal" nu. Kanske är man människa till i morgon då vi ska sitta bredvid en fotbollsplan i solen hela dagen. Vore skönt att slippa febern då i alla fall.
Just nu är Niclas på Ica för att försöka hitta något som vi kan äta till middag. Ingen av oss var särskilt sugen på att laga mat och vi har haft allvarliga problem att hitta på nått som vi var hungriga på. Vi får väl se vad han kan rota fram där. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0