Piggare...jojo!

Jag känner mig piggare idag.
Febern verkar vara borta. Men jag är täppt i näsan och har huvudvärk.
Antar att värken i huvudet har med den täppta näsan att göra så det kommer säkert ge sig det med.
Idag ska jag ut på en fika med Ankan och det känns skönt att få komma hemifrån lite.
Annars ynkar jag väl sönder mig helt. :P
Det är mulet och grått ute idag med...men lite ljusare än det var igår. Så jag hoppas lite på att vi ska få se solen en sväng idag.
Det skulle verkligen hjälpa med energinivån om jag fick se lite sol...inbillar jag mig i alla fall. :)

Nu ska jag fixa iordning en god och smaksig frukost.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0