Midsommar

Glad Midsommar på er alla!

Den här midsommaren blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Jag har jobbat hela midsommar och still going strong...och barnen hamnade hemma hos sin pappa även detta år.
Tomt och konstigt utan dem.
Men jag fick i alla fall himla go mat igår kväll efter att jag slutat jobbet klockan 21,00.
Kom hem och då var grillen redan tänd så jag fick sätta mig till dukat bord.
Potatisgratäng och grillat kött. Mums!!!
Jordgubbar och vaniljgrädde till efterrätt. Smaskelismaskens!!!
Sen som en bonus så kom Micke upp och hälsade på oss...han som vi inte sett på säkert två år...skoj!!!
Min lillebror och Mia kikade förbi en sväng på kvällen de med. :))
När alla andra valde att knalla iväg på annan fest så passade jag på att städa av och krypa ner i sängen.
Så i morse vaknade jag pigg och allert och sugen på en kväll med jobb igen...eller nästan så var det i alla fall. :)

På eftermiddagen idag så kom min lillasyster Cissi och hennes sambo Fredric till oss och hämtade med sig min Saab som har fel på bromsarna.
Så nästa gång jag ser den så har den fungerande bromsar igen...jihoo för det!

I morgon ska jag jobba ett kort pass och jag ser fram emot att få vara ledig i en och en halv dag sedan.
Är ganska tungt på min avdelning just nu så alla lediga dagar är mycket välkomna.
Förhoppningsvis passar solen på att skina lite då också så jag kan få bättra på brännan lite...den obefintliga brännan. Hehe!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0