Ladies Night

Har vart till Gävle på Ladies Night i helgen.
Jäklans va trevligt det var!!!!
Mycket bra underhållning och trevligt sällskap. Kan det bli bättre??!!
Hade så roligt och jag skulle lätt kunna göra om det igen redan nästa helg. :)
Det började redan på tåget på vägen ner.
Vi var 10 stycken som samlades redan klockan åtta på lördagsmorgonen på stationen i Ljusdal.
En tjej hade fixat en liten flaska bubbel (fruktsoda till mig) till alla som var med och en varsin påse med 1 treo, 1 resorb (eller var de heter), ett tuggummi, en parfym, en chokladbit och ett sugrör. :D
Sen hade de gjort två stora fat med snittar som vi kunde mumsa på.
Riktigt trevligt tänkt!!! :)
När vi kom fram till hotellet så slängde vi in väskorna i bagagerummet där och sen smet vi ut på stan och storshoppade.
Klockan tolv samlades vi på en restaurang och åt lunch tillsammans.
Sen shoppade vi lite till.
Klockan sex satte vi oss på bussen och bar iväg till Läkerol arena.

Mmm...mycket roligt var det och har jag möjlighet så ska jag absolut åka på detta nästa år igen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0