Clownen Manne..

Igår var jag och barnen på clownen Manne som "uppträdde" på Furugården.
Fanny och Pontus tyckte det var superkul medan Hugo struntade högaktningsfullt i hela kalaset och sov sig igenom både promenaden dit, föreställningen och promenaden hem. :)
Pontus köpte till och med en affisch med sig hem som han ville ha som minne.
Hoppas clownen Manne gör nått kul för sina 20 pix som han tjänade på varje pappersaffisch. :D
Annars hände inte så mycket alls under dagen igår. Barnen åkte runt lite på fyrhjulingen och vi var på en fika på Wilmars tillsammans med Lena och Evelina.
Fanny och Pontus kom ju inte hem från sovningen hos mormor förrän vid lunch och sen åkte de tillbaka igår kväll och sov där i natt med. :)

Idag är Fanny iväg till Sveg och badar med Lena och Evelina.
Tanken var att jag, Pontus och Hugo också skulle hänga med. Men jag vet inte riktigt hur bra det funkar med vagn och så i badhuset och jag har sovit ganska taskigt om nätterna ett tag nu så jag kände att jag inte riktigt pallade med utan stannade hem istället.
Stackars Pontus får åka och bada en annan gång.
Han har haft Felicia här idag så de har snurrat runt på fyrhjulingen lite och vart och fikat på Wilmars (för ovanlighetens skull) med Madde och Eddie.
Nu fick vi dock höra att polisen var på byn så vi vågar inte låta barnen åka mer fyrhjuling då de egentligen måste vara på inhägnad bana tror vi.
Vi har ju staket runt hela gården men jag är osäker på om det hjälper.
Är det en nitisk en så får vi väl skäll antar jag.

Ikväll är det barnbio på gruvan igen.
Toy Story 3 ska de visa.
Så Pontus laddar som tusan för det och undrar hela tiden vad klockan är så han inte ska missa det.
Kul att det händer lite saker när det är påsklov och allt. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0