Fyrhjuling...


Här står Hugo på golvet och håller i sig i soffan.
 Glad som en sol är han också. :-)





Vilar sig lite i soffan efteråt...



Idag har vi vart till Lobonäs crossbana med barnen så de har fått köra lite fyrhjuling.
Vi har grillat korv och kålbullar där.
Mumsigt som bara den!!!
Solen tittade fram med så vi hade det riktigt skönt där.
Hoppas vi hinner iväg en sväng till innan snön är här.
Tanken var ju att jag skulle knäppa lite bilder där men tyvärr glömde jag kameran hemma. :/


Jag vet inte om jag skrivit det innan, men nu är det bestämt att Gun och Börje ska köpa hus och flytta hit!!
I veckan kommer de för att skriva under papper och sånt.
Spännande!!! :-)
Kommer bli roligt för barnen att ha någonstans att cykla efter skolan och ta en fika eller kanske få lite hjälp med läxan när jag och Niclas måste jobba.
Hoppas att de ska trivas riktigt bra i sitt nya hus!! 


Nej, nu ska jag riva ur sängkläderna och stoppa dem i tvätten.

Ha en fin kväll!!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0