Fisketur...

Vilken seg dag...

La mig och vila igen direkt efter frukost samtidigt som Hugo var hungrig.
Planerade en skön vila tillsammans med honom, men han hade andra planer. Vi låg i nästan två timmar i sängen och han vred och vände och gnällde och levde rövare så jag fick sova nån minut här och nån minut där.
Men bättre än inget i alla fall.
För en liten stund sen fick han mat igen och vi bestämde oss för att ta en promenad. Vi han bara utanför huset så började det regna.
Drog på oss regnjackor och började promenera i alla fall. Men det blev bara värre och värre så tillslut måste vi vända innan vi ens kommit en tredjedel av vägen.
Attans.
Får göra ett nytt försök till kvällen.
Nu funderar Niclas och Pontus på att åka och fiska så då ska jag passa på att städa här hemma.
Hugo ligger och sover ute i vagnen så har jag tur har jag nån timma på mig innan han vaknar och vill ha all min uppmärksamhet igen.


Pontus kom precis in med en teckning som han gjort till mig på morsdag.
Den stackarn hade ingen berättat för att det var morsdag så det fick han veta fem minuter innan han tillverkade min fina teckning. Haha!
Men en fin teckning fick jag i alla fall med lila blommor på och en fin grön rosett som han letat fram i pappersinsamligen.
Den hade han visst fått på ett av sina paket igår.
Det är en fiffig ung man jag har. :D


Nu är de på väg ut för att leta mask så då ska jag köra igång med städningen.


Ha en fortsatt bra dag!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0