Konsert...

Idag kan jag inte berömma vädret sådär jätte mycket. Det är alldeles gråmulet och småregnar.
Jag och Niclas har vart ute på en liten promenad i alla fall och det känns ju riktigt bra. Jag var inte motiverad alls, men Niclas släpade med mig i alla fall. Tur det!

Nu sitter jag nyduschad med handduk i håret och väntar på att jag och Madde ska få dra till Ljusdal och lyssna på lite musik.
Det ska faktiskt bli riktigt skönt att få komma ensam iväg hemifrån.
Jag kan behöva det ibland. :-)


En bild på Hugo tagen precis nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0