Stor kille...

Nu är stoppet i avloppet borta!!!
Tänk så skönt. Nu kan vi diska igen.
Sällan man tror att man ska längta efter att få ta reda på disken. :-)
Nu på eftermiddagen blev vi bjudna på middag hos Gun och Börje.
Torsk med äggsås.
Mums!!!

Nu ska jag vara ledig i tre dagar och det ska bli så vansinnigt skönt.
Jag ska försöka komma ikapp med tvätt och städning så fort som möjligt så jag bara kan slappa sen. :-)

Vi har vart på BVC med Hugo idag också. 13090gram och 85cm. En stor och frisk kille.
Man kan inte önska sig mer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0