Bättre nästa år...

Jaha, då var det min tur att vara som en katastrof i magen då. :-/
Har säkert varit på toa 30 ggr i natt. Inget jag önskar någon.
Har för övrigt stora planer på att uppfinna toapapper som är ultramjukt och helst lite vårdande med.
Fy fasen!
Men det här måste ju bara betyda att nästa år kommer börja mycket bättre än hur det här året slutade...

Annars så har vi haft en mycket lugn och fridfull jul. Längesedan jag stressat så lite både före, under och efter julen.
Mycket tack vare min fina familj och förmodligen världens snällaste svärmor.
Det hade aldrig gått så bra utan er!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0