Svår sövd...

Har i en timmas tid försökt att få Hugo att sova lite middag.
Men det verkar vara helt omöjligt.
Nu har jag bytt taktik och lagt honom i vagnen ute.
Hoppas det hjälper!
Nu undrar ju du varför jag inte bara låter honom vara vaken.
Jag får en sur och trött son som varken vill äta eller sova ikväll heller. Så det brukar inte vara värt det,,,

Idag på förmiddagen hostade Hugo så länge att han kräktes.
Stackars lilla pyret.
Men nu är han i alla fall mycket mindre slemmig i halsen.
Hoppas han slipper sin stygga hosta snart.
Jag fick i alla fall boka bort jobbet i morgon. Niclas är ju i Sälen och jobbar och jag kan inte lämna Hugo på dagis i det här skicket. :-/
Inte lätt att vara liten...

Här kommer en bild från igår kväll på vårt sovande skelett...

P.S Nu har han somnat i vagnen. Jihooo!! D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0