14år...

Då har jag vart en tripp till Hudik med Pontus.
Han har träffat sin barnläkare som han gör en gång per år.
Nu tycker hon att vi ska testa att ta bort Pulmicorten helt.
Pontus växer lite dåligt och en anledning kan vara att han tar Pulmicort varje dag.
Astman är hur bra som helst just nu så då tycker hon att vi ska försöka att ta bort medicinen.
Klarar han att vara utan i två veckor så slipper han ta den sen.
Det vore ju underbart!!
Sen ska han få lära sig att ta Nasonex i några dagar innan han sover hos nån som har hund.
Då kanske han slipper sin rinnande näsa.
Det ska bli spännande att se hur allt detta går. :-)

Igår fyllde Fanny 14 år!!!
Det är otroligt svårt att tro att det var så längesedan jag fick mitt allra första barn... <3
Tiden går så himla fort och hon har blivit en så stor och duktig tjej.
Hon fick en surfplatta av oss i present, oj va glad hon blev!! :-)
Men hon är verkligen värd det så duktig som hon är att hjälpa till här hemma, passa Hugo och det otroliga jobb hon lägger ner på sitt skytte.
Jag hoppas hon är riktigt nöjd med sin födelsedag.



Kommentarer
Postat av: Eva

Hej! Alltid så härliga bilder.
Hälsa stort stort grattis till Fanny i efterskott.
Kram till hela familjen

2013-03-20 @ 19:56:38
Postat av: Marie

Tack så mycket Eva!!!
En stor kram till er med...

2013-03-20 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0