Skitavlopp...

Då var det dags för tävling igen.
Jag, Fanny, Hugo och Niclas sitter i bilen på väg mot Stockholm.
Pontus passade på att sticka till sin pappa istället. :-)
I helgen är det lagtävling som gäller.
Ska bli spännande att se om de kan behålla 11:e platsen som de fick ifjol. :-)

Idag ska jag och Fanny shoppa ett par finskor som hon kan ha på banketten nästa helg.
Börjar bli på tiden att hitta ett par nu med tanke på att hon åker på tisdag. :-)


Igår hade vi spolbilen hos oss igen. Suck!!
Nu har det vart toaavloppet som det var stopp i.
Blä!!
Luktar ju inte karamell i vårt hus för tillfället kan jag säga. :-P
Men så välspolade avlopp som vi har nu kan ingen annan ha. :-)
Niclas har i två dagar krånglat på med avloppet, och nu är hans förlovningsring försvunnen. Gissar att den ligger på botten av nån brunn, så det blev en dyr historia detta.
Men guld som inte är stulet ska ju komma tillbaka säger dom ju. Hoppas det är sant!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0