Jobblängtan...

Idag ska jag jobba igen efter tre lediga dagar.
Jag ser faktiskt fram emot att få träffa mina arbetskamrater igen och höra hur de haft det i jul. :-) 
Jag ska jobba kvällspasset så jag går på 13.30 och slutar 22.00. 
Samma pass har jag i morgon. 

Hugo väntar med spänning på att farmor och farfar, Janne och Gerd och Micke och Eva ska komma så han får visa sin fina elbil som han fått i julklapp. :-) 
Dom har lovat på komma på fika i eftermiddag... 

Pontus har sovit hos en kompis i natt och Fanny har förmodligen inte sovit alls eftersom hon och Jennifer spanade på skräckfilm hela kvällen igår. :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0