Uppdatering...

Andra dagen på Margarethakedjan gick inte alls bra för Fanny. Hon var jätteledsen och besviken på sig själv och jag tyckte så oändligt synd om henne.
Men man kan ju inte prestera på topp jämt, även om man önskar att det gick.

Igår var jag till barnmottagningen i Hudik med Pontus.
Det var dags för hans årliga besök hos astmadoktorn.
Han fick lite nya mediciner att ta när han blir förkyld, så förhoppningsvis slipper vi åka in till akuten nästa gång.

Jag hade Fanny med mig till Hudik också. Så hon kunde följa med till Adam sen. Så nu är både Fanny och Pontus hos Adam till på fredag.
Tomt och tyst blir det här hemma.

Igår var jag och Hugo på stranden i flera timmar. Han tyckte det var så himla skoj och ville inte åka hem. :-)
Älska sommaren!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0