Mulet...




Det är ju så typiskt...
I helgen när jag jobbade och slet, då sken solen från en klarblå himmel och det var underbart varmt ute.
Idag är jag äntligen ledig, då har det vart mestadels mulet och just nu regnar det till och med lite.
Suck!!

Men jag och Hugo har vart riktigt flitiga hela dagen i alla fall.
Först tvättade vi bilen, sen bakade vi två sorters kakor och sist men inte minst så har vi tvättat upp all tvätt.
Så nu är vi värda en lugn och skön kväll
:-)

Hugo har vart utan blöja hela dagen idag, det har gått jättebra.
Så nu ska vi försöka träna en stund varje dag så han kan få bli blöjfri dagtid i alla fall. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0