Tid att umgås...

Igår kväll hade jag och barnen glöggmys på kvällen.
Tänk va mysigt det är att göra saker tillsammans. 
Vi borde verkligen ta mer tid till att umgås.
 Med det är lätt att glömma bort det när vardagens alla bestyr hänger över en.



Igår var jag och Hugo till Hudik en sväng och hämtade hem ett vitrinskåp som jag köpt.
Jag monterade ihop allt utom dörrarna igår kväll.
Riktigt tjusigt blev det.
Nu ska Fannys alla priser flytta in i skåpet.

Kolla in va fin framrutan var på bilen när vi skulle åka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0