Fest...

Min och Hugos vackra snögubbe som vi tillverkade av den allra första snön i år. 😀⛄

Idag ska jag på kusin,syskon,moster och mamma- träff.
Det ska bli så himla kul och jag har sett fram emot det länge!!!
Jag behöver påfyllning av positiv energi nu känner jag och den här kvällen kommer vara fylld av massor med gapskratt, det vet jag!!!

Har just kommit på att det är första advent på söndag och jag har inte kollat över en enda ljusstake ännu.
Ska göra mitt bästa för att hinna fixa det under dagen idag tänkte jag.
Men först ska jag och Hugo spela yatzy har vi bestämt.
Det är hans absoluta favoritspel just nu. 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0