Mystofflor...

Jag har fått världens skönaste tofflor av svärmor! 😍
Hur varma och sköna som helst.
Inte dumt alls att smyga omkring i dom på kvällarna kan jag lova. 😊

I morse när vi kom ut till bilen för att åka till dagis och jobbet så hade det rasat ner massor av tösnö.
Plogbilen hade gjort en fin mur av stora snöklumpar vid infarten till min gård så det var bara att rycka tag i spaden och börja skotta strax efter sex på morgonen.
Ljuvlig start på dagen. 😁
Det skulle vara skönt om det inte kom mer snö på ett tag nu känner jag. ❄☃

Jag och Pontus börjar redan få lite resfeber tror jag.
Vi har packat och donat idag och pratat engelska för att inte avslöja nått för Hugo.
I morgon ska Hugo få veta vad som ska hända. Då borde risken vara liten att planen inte ska gå i lås och han blir besviken.

Nu är grannpojken ute och skottar av min infart med sin fyrhjuling.
Prisa Gud för snälla grannar! ❤👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0