Rolig dag...

Idag har dagis vart stängt och Hugo fick följa med mig på jobbet.
Han var så himla ivrig och spänd igår kväll att han hade svårt att sova.
Han kom hela tiden på saker som han kände att han behövde fråga om. 😊
Vi packade med oss ett eget skrivbord och stol och en stor låda med saker att pyssla med.
Hugo var mycket nöjd. 😀
Dagen har gått över förväntan.
Han har sprungit runt och babblat med alla och skrivit mängder med brev till mig som han lagt i min postlåda.
En av höjdpunkterna idag har vart att få äta matlåda tillsammans med de andra. 😁
Men den allra största saken som hände idag var ju att Hugo fick hänga med en sväng i sjukvårdsbilen!
Han fick testa både blåljus och siren och "fullgasa". Haha!
En fin mjukis-älg fick han också som han nu döpt till Wille. 😂🖒
Tusen tack till alla som vart så snäll med Hugo idag!!! 💖💖💖

Efter jobbet stack jag och Hugo ner till Norrgårn och hjälpte Leif att kapa lite ved.
Kom hem nu klockan sex...så nu blir det natti natti för Hugo och en dusch för mamma. 😄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0