Mysig påsk...

Jag har haft en jättemysig påsk!

Lugnt och skönt och omgiven av familjen. Precis så som jag vill ha det! 😍
Spelat en massa Monopol men bara vunnit en match. 😃

Idag har jag skjutsat iväg Fanny till sin pappa. Hon ska vara där till på fredag och passa på att göra riskettan för körkortet i Bollnäs i morgon.
Jag tror att de ska fira hennes 18-års dag nu när hon är där också.
Mysigt!

Hugo har haft kompisar på besök varenda dag den här helgen.
I måndags hade vi 15 barn här samtidigt. Kan lova att det var fart här hemma...vi somnade alla ovaggad på kvällen sen.  😂
Jag är så himla tacksam för att vi bor dä3 vi bor...barnen kan vara ute på gården i solen hela dagarna. Vi har stor gräsmatta att leka på så det spelar ingen roll hur många de är. Vi bor mitt i byn så alla barnen kan enkelt ta sig hit. 
Mina barn har aldrig vart utan kompisar och jag har sluppit att skjutsa hit och dit. De har för det mesta hängt här. 👍🌞🍦



I måndags grillade jag, Madde,Sara och Fredric och 14 barn hemma hos mig. Mysigt!
Faster passade en riktig cooling i påsk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0