Gröna Lund...

I lördags hoppade vi upp tidigt på morgonen och for till Stockholm och Gröna Lund.

Tanken var egentligen att vi skulle åka till Furuvik. Men där ville det bara regna. Så planen ändrades och det fick bli Stockholm istället.
Vi lånade med oss Eddie så att Pontus skulle ha någon att åka med. 😊

En skön dag med kanonväder och glada barn.
Hugo lyckades vinna en stor kexchoklad på chokladhjulet det första han gjorde.
Den fick vi kånka på hela dagen sen. 😁

Pontus såg till att hålla hårt i sin tradition med att vandra in i vägskyltar när han är i huvudstaden.
En fin bula med tillhörande skärsår blev kontentan av det. 😣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0