Sjuklingar...

Den här veckan har hela familjen vart sjuk. Det började med Fanny i söndags.

Jag och Hugo hämtade upp henne från skjutbanan när vi kom från barnens dag i Ljusdal.
Då hade Fanny feber och ont i huvudet.
På måndagen åkte Pontus dit.
I onsdags fick jag hämta Hugo på dagis vid halv ett då de ringde och berättade att han hade fått feber.
På kvällen var det min tur.
Lika bra att stöka av alla på en gång! 😉

Den här helgen är det bara jag och Hugo hemma.
Pontus är hos sin pappa och Fanny är i Ramselefors och skjuter SM.
Alltid nått som är på gång i denna familj. 😊

I morse vaknade jag klockan sex och kunde inte somna om.
Jag passade på att putsa fönstren i vardagsrummet medan Hugo tog sig en sovmorgon till klockan åtta. 😊👍
När han vaknade hade jag dukat fram mysfrukost med koka ägg och O'boy. Dagen kunde inte ha startat bättre... 😍




Hugo bäddade ner ett gosedjur i min säng för att jag inte skulle känna mig så ensam när jag var sjuk. Hur gullig kan man va... 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0