Skytte...

Nu har vi vart på vår årliga skytte-semester i en och en halv vecka.

Det har vart riktigt trevligt på alla sätt och vis.
Barnen som tävlat har skjutit som Lucky-Luke och vi har haft kanon väder så gott som varje dag.
Stugorna har vart fina och sällskapet gott.
Inte mycket mer man kan begära. 😊
Nu är vi hemma sen i söndags och jag och barnen försöker hänga med på så mycket som möjligt på Loos-veckan.

Punktering på väg till Ramsele...
Fanny på pallen...
Etta igen...
Hugo testar poolen...
Karusellerna på roliga i Vännäs...
Fanny etta i sin klass i Arvika...
Tårtor blev det många då alla som vinner får bjuda på en...
Kul att bli uppmärksammade när man kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0