Klantarslet...

Jag får väl börja med att be om ursäkt för en fruktansvärt dåligt uppdaterad blogg på sistone.
Jag jobbar som en tok på veckorna och har valt att hänga så mycket jag kan med barnen och sova resten av tiden. 
Låter som ett ganska trist liv...men just nu är det så det måste se ut för jag ska orka.
Men håller hela tiden tummarna för att jag ska slippa jobba heltid så länge till. Det är verkligen inte optimalt att göra det när man har barn och är ensam.
 
Den här veckan har det vart full fart.
Hugo har tappat sin allra första tand och är självklart superstolt för det.
Han fick först en tjuga i glaset där han lagt tanden och sen skickade tandfen ett kort med en tjuga till.
Inte dumt alls!
 
 
 
I helgen har jag och Hugo hängt hela dagarna i Norrgårn där jag har hjälpt lillebror med veden.
En fantastiskt vacker bränna fick jag på köpet. 
Att man aldrig lär sig!
 
 
Igår kväll var jag med min bror och hämtade lastpallar. Självklart var jag tvungen att tappa en pall på foten...
 
Härligt svullen och öm idag kan jag säga.
 
Annars är det bara fint med familjen.
Niclas är i Spanien, Fanny hänger i Rasbo (tror jag det heter) och jag och grabbarna hänger här hemma. 
Idag har jag och barnen bjudit Julia och Emil på grillat.
Smaskigt som bara den. 
Nu väntar vi på samma fina väder som i helgen så vi kan få slappa lite på altanen. 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0